Oldal: 1 / 1

Vállalatok adatainak megadása, számlázó integráció

Elküldve: 2018 09 25 09:33
Szerző: balazs
Frissült a Beállítások / Iskolahálózat / Vállalatok ablak.Most minden megadható paraméter megjelenik és beállítható. A vállalatok bankszámlái is itt jelennek meg (eddig külön menüben voltak).

A vállalati mezőket elsősorban a dokumentsablonok használják. A számlázóban külön kell ezeket beállítani.

SZÁMLÁZÓ

Automatizálva lett a vállalatok összekapcsolása a számlázóban szereplő vállalatokkal (Invoice™). A vállalatlistában a vállalatnév előtti kulcs ikon jelzi, hogy melyik vállalat van a számlázóban is. Kapcsolatot a lista alján az Új Invoice™ hozzáférésre kattintva lehet létrehozni, ilyenkor a számlázóban egy új vállalat jön létre. Meglévő kapcsolatot pedig az Invoice™ tesztelése gombbal lehet ellenőrízni.

Az első Invoice™ vállalat létrehozásakor automatikusan készülnek a számlázóba való bejelentkezéshez szükséges hozzáférési adatok (Invoice™ emaildím és Invoice™ jelszó) - ha ezek nincsenek megadva. Ha már adottak, akkor az új vállalat hozzáadódik a meglévőkhöz.
Ha a számlázóban módosítjuk a hozzáférési adatokat, akkor itt is módosítani kell azokat. Ilyenkor érdemes a kapcsolatot Invoice™ tesztelésével ellenrőrízni.

Miután létrehozunk így egy vállalatot a számlázóban, a vállalat és a számlák paramétereit még be kell külön állítani a számlázóban.