Ügyfélkezelés változás

balazs
Site Admin
Hozzászólások: 63
Csatlakozott: 2018 02 23 15:58

Ügyfélkezelés változás

Olvasatlan hozzászólás Szerző: balazs » 2019 03 20 11:56

Fő változások:
- Egy ügyfélhez több felhasználót is fel lehet venni
- Kezelheti az iskola is az ügyfél adatait, az ügyfélnek nem feltétlen kell hozzáféréssel rendelkeznie a rendszerhez

1. Ügyfélnek több felhasználója lehet
Az iskolai felületen van egy új Ügyfelek / Beállítások / Felhasználók ablak, itt lehet felvenni az ügyfél felhasználóit. Amikor felveszünk új ügyfelet (Ügyfelek fülön lista alján Új gombbal), akkor már nem adunk meg hozzáférési adatokat, hanem azt egy második lépésben lehet a Felhasználók ablakban. Ez azt is jelenti, hogy egy ügyfélhez nem feltétlen tartozik felhasználó, tehát nem muszáj, hogy hozzáférése legyen a rendszerhez.
Az ügyfél maga is tud a saját felületén új felhasználókat felvenni, módosítani, törölni a Beállítások / Felhasználók ablakban. Az ügyfél az utolsó felhasználóját nem tudja törölni.

2. Ügyfél adatainak kezelése
Eddig a kezdeti regisztrációt követően csak az ügyfél tudta módosítani az ügyfél adatait. Ez megváltozik most a következőképpen:

a) ha az ügyfél önállóan regisztrál a rendszerbe, akkor ő tudja módosítani az adatait. Ez megegyezik az eddigi állapottal, az iskola az ügyfél felhasználóit is csak listázni tudja, módosítani nem.

b) ha az iskola veszi fel az ügyfelet, akkor az iskola tudja módosítani az adatait. Ha az iskola nem vesz fel felhasználókat az ügyfélhez, akkor az ügyfél hozzá sem fér a rendszerhez. Amíg az ügyfélhez nincsenek további adatok kapcsolva, az ügyfél törölhető. Ha az ügyfélnek van hozzáférése a rendszerhez, akkor az iskola mellett az ügyfél is tudja szerkeszteni az adatait.
Ha az ügyfél és az iskola úgy döntenek, hogy az adatkezelési jog kerüljön át kizárólag az ügyfélhez, akkor az iskola az Ügyfelek fülön a Beállítások / Ügyféladatok ablak fejlécében lévő Lemondás módosítási jogról gombra kattintva érheti el.

Válasz küldése